مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-17سياسي

فارس من| دستفروشی فرصت جذاب شهری است/پربار سازی فضای های عمومی به نفع همه


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها دستفروشی فرصت جذاب شهری برای شهروندان و گردشگران محسوب می شود ، گفت: دستفروشی در پایتخت باید نظام مند و مدیریت شده باشد.

- الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره فعالیت دستفروشان در برخی از معابر و حاشیه خیابان های پایتخت و مطالبه برخی از مخاطبان فارس من مبنی بر اینکه معضل دستفروشی؛ تهدیدی که می تواند فرصت شوند  اظهار اشت: مصوبه شورای شهر به صورت همه جانبه و درست در این زمینه اجرا نشده است در دوره های قبلی شورا مصوبه ساماندهی دستفروشان تصویب شده بود که در دوره پنجم فعالیت شورا به نوعی این مصوبه ارتقاء یافت.

وی افزود: در مصوبه جدید مشاغل سیار و بی کانون همچون کافه ماشین ها نیز به این موضوع ساماندهی افزوده شدند ولی باید توجه داشت که نظم بخشی به این حوزه نیازمند تشکیل  کارگروه مشخص است تا حداقل روندی نظام مند در این زمینه داشته باشیم.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با رعایت حقوق همگانی در شهر و خودداری از سدمعبر باید فعالیت های دستفروشان به صورتی جذاب و در چارچوب قانون باشد تا به بخش نیازهای مردم در این حوزه توجه شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دستفروشی فرصت جذاب شهری است/پربار سازی فضای های عمومی به نفع همه

فارس من| دستفروشی فرصت جذاب شهری است/پربار سازی فضای های عمومی به نفع همه